Кошик
966 відгуків
+380 (97) 700-02-10
+380 (99) 799-95-00
"Глобус Плюс" интернет-магазин
Кошик

Поширені питання

  • Які гарантії, що після оплати я отримаю товар?

    Наш інтернет – магазин успішно працює вже більше семи років, про що свідчать численні відгуки, переглянути їх можна тут.

    Ми маємо статус перевіреної компанії порталу prom.ua. Це означає, що у нас є всі юридичні підстави здійснювати торгівлю через інтернет. Копії всіх документів зберігаються у компанії prom.ua, на майданчику якої розміщений наш ресурс.

    Крім того, ознайомтеся з програмою захисту покупців порталу prom.ua перейшовши по посиланню.

    Наш сайт має більше 10000 товарних позицій, це все вкладений титанічну працю і чималі кошти. Ми не односторінковий сайт або сайт одноденка, ми не оголошення на дошці або форумі безкоштовних оголошень, який можна створити за хвилину і так само видалити.

    Ми гарантуємо Вам порядність т. к. в наших інтересах завоювати довіру і залучити постійних покупців.

  • Як замовити товар?

    Натискаючи кнопку "Купити", обраний товар додано в кошик. Після додавання всіх вподобаних товарів необхідно перейти в кошик ( у правому верхньому куті), заповнити поля необхідною інформацією і натиснути кнопку "Оформити замовлення". Найближчим часом після оформлення замовлення з Вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей замовлення, відповість на всі Ваші запитання і повідомить дату отримання товару.

    Також в робочий час Ви можете зателефонувати за одним з вказаних номерів на сайті і оформити замовлення в телефонному режимі.

  • Як я можу оплатити своє замовлення?

    Зараз доступні такі способи оплати:

    1) Безготівковий розрахунок. Оплата переказом на карту Приват Банку, номер якої ми висилаємо після оформлення замовлення. Здійснити оплату можна за допомогою онлайн сервісу Приват24, термінали самообслуговування або в будь-якому відділенні Приват Банку.

    2) післяплата. Такий платіж передбачає оплату замовлення при одержанні його на складі транспортної компанії. При цьому, обрана Вами компанія ― перевізник, візьме додаткову плату за цю послугу.

    Післяплатою товари відправляються після часткової передоплати. Суму передоплати Вам повідомить менеджер по телефону, ця сума залежить від замовленого товару і дорівнює 20-30% від суми замовлення, але не менше подвійної вартості доставки товару. Приносимо вибачення за незручності, але ми змушені ввести це правило як гарантію порядності у зв'язку з випадками, коли покупець не приходить на пошту для отримання посилки.

    3) Готівковий розрахунок. Цей спосіб оплати можливий за умови доставки кур'єром по місту Харкову.

  • Чи потрібно повідомляти про оплату?

    Так, обов'язково! Після оплати Вам необхідно відправити смс, де вказати прізвище, суму і точний час оплати (час у чеку). Або зателефонувати за одним з номерів, вказаних на сайті. Тільки після цього Ваше замовлення готується на відправку.
  • Коли моє замовлення буде відправлений?

    Товари, які знаходяться на нашому складі, надсилаються протягом 1-2 робочих днів після оплати. Якщо товар знаходиться на віддаленому складі, відправка здійснюється протягом 2-5 робочих днів після оплати.
  • Як я дізнаюся, що мені відправили посилку?

    Щодня з 17,00 до 21,00 ми робимо смс розсилку, де вказуємо номер накладної та орієнтовну дату доставки. За номером накладної можна відстежити посилку на сайті обраної Вами компанії - перевізника.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner